O mně
SEO konzultant s marketingovým přesahem
V marketingu oficiálně pracuji již od ledna 2017 (přes 7 let) a prošel jsem si mnoha pozicemi. Od PPC, přes marketingového specialistu a CMO agentury až k seniorním SEO pozicím.
Aktuálně pracuji jako Head of SEO v Pilulka Lékárny a.s., kde skrze organickou návštěvnost odpovídám za více než 100 milionů korun obratu.
Moje přednosti
Prokazatelné výsledky
Na Pilulka.cz jsme společnými silami se zbytkem týmu zvedli návštěvnost blogu o více než 1000 %. Řádově tak nyní na blog přivádíme vyšší stovky tisíc lidí měsíčně.
V rámci digitálních PR aktivit a linkbuildingu se nám s kolegy a PR agenturou podařilo připravit datový průzkum o zdraví Čechů a Slováků, který nás na Slovensku dostal do hlavních zpravodajství několika TV stanic a přivedl nám desítky odkazů a zmínek.
Odbornost
V agenturách jsem si prošel celou řadou pozic včetně CMO agentury eBRÁNA.
Obor SEO mě uchvátil ze všech nejvíce a rozhodl jsem se na něj specializovat. Dokonce jsem se stal řečníkem na několika významných místech jako SEO Restart, Czech Online Expo či Digisemestr.
Nyní pracuji jako Head of SEO v Pilulka Lékárny a.s., kde skrze SEO odpovídám řádově za stovky milionů korun obratu.
Profesionální a přátelský přístup
Díky škále pozic a rozmanitosti situací, kterými jsem si prošel si uvědomuji, že některé situace jsou složité a je nutné je řešit u zdroje. Chápu aktuální týmové potřeby a umím se jim individuálně přizpůsobit. Spolupráce tak bude vyhovovat všem zůčastněným.
Otevřená komunikace
Vždy s vámi budu komunikovat slušně, ale otevřeně a upřímně. Správně a jasně pojmenujeme problémy, identifikujeme příležitosti a jednoznačně vyhodnotíme výsledky. Budete vědět přesně na čem jste. Když se bude dařit i když nebude.
Přednášky, výstupy a publikace
SEO Restart 2023+2024
Přednášel jsem na největší SEO konferenci v ČR – na SEO restartu s přednáškou o využití AI pro SEO. A v roce 2024 si výstup zopakuji. Tentokrát s přednáškou o Digitálním PR a linkbuildingu.
Czech Online Expo 2022
Na jedné z největších konferencí zaměřených na online jsem si připravil přednášku o Core Web Vitals pro eshopy. Video (ukázka) zde.
Digisemestr 2023
Ukázal jsem se na jednom z nejlepších vzdělávacích kurzů pro online marketéry v ČR. Na Digisemestru 2023 jsem si v rámci dne o SEO připravil přednášku jak se dělá SEO v Pilulce.
Digichef.cz
Během svého působení v Taste jsem měl možnost publikovat do firemního magazínu Digichef.cz
Vlastní publikace
Čas od času publikuji (snad) zajímavé myšlenky na svůj LinkedIn profil a do budoucna budu přispívat i na tento blog.
Pracovní zkušenosti
V čem se vyznám
SEO (optimalizace pro vyhledávače)
V rámci SEO jsem jako ryba ve vodě a zvládám jak strategické plánování, tak jednotlivé taktické a implementační kroky.
Content marketing
Obsah je král a bez obsahu se SEO dělá těžko. Obsah také musí plnit cíle, které si stanovíme. Zajímám se o funkcionalitu obsahu a jeho propojení na ostatní komunikační kanály. Obsah proto pomáhám připravit tak, aby fungoval nejen pro SEO.
Ecommerce
V e-commerce je SEO nekonečnou dřinou. Zároveň se jedná pouze o jednu z mnoha činností, které je potřeba pro dobré výsledky splnit. I když se podaří dostat na dobré pozice a přivést lidi, výsledky nebudou dobré, pokud nefunguje zbytek. Rád proto pomohu s ostatními kanály a procesy.
Performance marketing
SEO se dotýká celého webu a při správném postupu bude mít silný vliv i na výkon ostatních kanálů. Od PPC, přes srovnavače cen až po email marketing.
Linkbuilding a digitální PR
Aby byl web vyhledávačem vnímán dobře, musíme podpořit i známost a důvěryhodnost vaší značky. Získávání odkazů je pouze o krůček vedle od PR v digitálním světě. Pomocí PR můžeme získávat odkazy a pomocí linkbuildingu budovat vaše PR.
Lead Generation
Přivést lidi na web je pouze prvním krokem. Návštěvníky webu také musíme umět dobře monetizovat a získat je na vaši stranu. Přivedení poptávky je ultimátním cílem, který pomocí návštěvnosti chceme dosáhnout.
Digitální marketing
Díky zkušenostem z pozice CMO (marketingový ředitel) digitální agentury mám silný přesah i do ostatních marketingových aktivit.
Analýza trendů a práce s daty
Čím větší projekt, tím důležitější je práce s daty. Pouze s dobrými daty můžeme nastavit správné procesy a naše dlouhodobé úsilí směřovat správným směrem.